داوران مسابقه ایران




فاطمه گودرزی

 متولد1353. دانش آموخته‌ رشته‌ ی نقاشی از دانشکده‌ ی هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. او از سال 1375 به عنوان همکار اجرایی، طراح، گرافیست و پویانما در شماری از فیلم‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت داشته است. فیلم‌ های «طولانی ‌ترین سفر دنیا» ساخته‌ محمد مقدم و «باران شادی» اثر ناهید شمس‌ دوست از آن جمله ‌اند. گودرزی همچنین ساخت فیلم «کشاورز و گاو» (1380)را در کارنامه خود دارد.


محمد خیراندیش

متولد1354. دانش‌آموخته کامپیوتر دانشگاه آزاد تهران. خیراندیش از سال ۸۲ به عنوان انیماتور، طراح کاراکتر، نویسنده و کارگردان در ده ‌ها تیزر تبلیغاتی، انیمیشن کوتاه، سریال و فیلم بلند انیمیشن فعالیت داشته و بیش از ده سال در زمینه طراحی کاراکتر و متحرک ‌سازی دوبعدی سابقه تدریس دارد.


بابک نکویی

متولد۱۳۵۷. تهیه کننده و کارگردان انیمیشن، مدیر و موسس استودیو گنبد کبود و مدرس انیمیشن دانشگاه تهران است. نکویی سال ۱۳۷۶ فعالیت حرفه ای اش در زمینه تولید انیمیشن را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۶ پس از دستیابی به سبک و شیوه ی شخصی، به همراه برادرش بهنود نکویی، استودیو گنبدکبود را تأسیس کرده است. بیش از ۲۰۰ تیزر تبلیغاتی، انیمیشن کوتاه استریپی که به لیست بلند اسکار ۲۰۱۶ راه پیدا کرد و نیز سریال انیمیشنی روبی و جوجه ‌ها از تولیدات این استودیو است. انیمیشن کوتاه استریپی وی منتخب CITIA در جشنواره انسی برای آموزش در مدارس کشور فرانسه بوده و در بخش رقابتی بیش از 40 جشنواره‌ بین‌المللی چون انیما موندی برزیل، اکسپوتونز آرژانتین، جشنواره فیلم سانفرانسیسکو و.. حضور داشته است. نکویی علاوه بر تدریس و تولید انیمیشن، اجرا و ساخت برنامه ‌های تلویزیونی از جمله تصویر و حرکت 1382 و صفر و یک در سال 1389 را برعهده داشته است. او  از سال ۱۳۸۶ به مدت دو سال عضو شورای تخصصی رشته انیمیشن دانشگاه جامع بوده و در دانشگاه و موسسات آموزش عالی نیز انیمیشن را تدریس کرده است. همکاری با نشریات تخصصی انیمیشن به عنوان نویسنده و دبیر بخش انیمیشن فصلنامه تخصصی خط‌ خطی از جمله تجربیات مطبوعاتی بابک نکویی محسوب می ‌شود. 


معین صمدی

متولد  1358. کارشناس گرافيک. صمدی فعاليت در زمينه فيلمسازى انيميشن و سرگرمى را از ١٣٧٤ آغاز کرده و از 1383 مشغول به نگارش، کارگردانی، تدریس و داوری در جشنواره ‌های مختلف انیمیشن است. او در سال 1387 استودیو رآی آوین را تاسیس و مدیریت آن را بر عهده دارد. او همچنین از بنیانگذاران استودیو روکمایند کانادا به شمار می ‌رود. فیلم‌ های او در بسیاری از جشنواره‌ های داخلی و خارجی انیمیشن شرکت کرده و موفق به کسب جوایز و افتخارات بسیار شده‌ اند. او نایب رییس انجمن صنفی انيميشن و دبیر جشن مستقل انیمیشن ایران است. از میان آثار متعدد وی می ‌توان به فیلم ‌های «جمشید»، «درخت»، «آواز شب»، «راز آن درخت»، «تکامل»، «عروسک گمشده» و «نگه ‌دار پیاده می‌ شم!» اشاره کرد.


محمد امین همدانی

دارای مدرک کارشناسی فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر و موسس خانه انیمیشن است. وی موسس شرکت تولیدی صبیان و مدرس انیمیشن در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. پروژه «فهرست مقدس» که او تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته، موفق به کسب جوایز متعدد داخلی و خارجی از جمله جایزه ویژه بهترین فیلم بلند انیمیشن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شده است.